Bart Lowette

Doelgerichte procesverbetering

Het niet behalen van operationele doelstellingen vertaalt zich vaak in ontevreden interne en externe klanten. De ‘belofte’ aan de klant, de verwachting van de klant, wordt niet (volledig) waargemaakt.
Ontevreden klanten zijn een bron van druk op de ganse organisatie.

Afwijkende kwaliteit, administratieve fouten, oplopende wachttijden, stockbreuken door afwijkingen in de voorraad… vormen van verspilling (Waste).  Deze verspillingen kosten niet enkel tijd en energie, ze leiden tot frustratie bij klanten, bedrijfsleiding en niet op zijn minst op de werkvloer.  Hoe kom je tot een permanente, geborgde, oplossing voor relatief makkelijk op te sporen verspillingen?  Welke rol kunnen medewerkers en management hierin spelen?

Prozes helpt bedrijven bij het behalen van hun operationele en strategische doelstellingen door het verbeteren van hun bedrijfsprocessen.

Supply Chain Management, Magazijnoptimalisatie, Magazijn verhuis, Voorraadbeheer, Aankoop …

Opex stap per stap.

Bart Lowette
Black Belt Lean Six Sigma (Services and Industry)